Renault Master (2011+)

Dit is een type bedrijfsbus waarbij het gebruikelijk is om heel veel lading mee te nemen of een werkplek in te richten. Ook bij de hoogte 2 is er bij die laatste optie voldoende hoogte om hier goed aan te kunnen werken.

Als een werkplek gewenst is dan kan één van de stellingen lager gebouwd worden met een werkblad erop. Dit is dan geen standaardkast meer. Desgewenst kunnen verlichting, stroomvoorziening en bankschroef toegevoegd worden.

Een andere optie is nog hogere stellingen te nemen dan hier in het inrichtingsvoorstel. Gevaar is echter wel dat de stellingen door de wandkromming te ver naar binnen gezet moeten worden. Hierdoor wordt dan de binnenruimte beperkter.

Houd rekening met resterend laadvermogen

Bij deze grote bussen is het van belang te letten op het resterend laadvermogen. Daarom is het goed van lichtgewicht materialen gebruik te maken. De hieronder voorgestelde inrichtingen zijn prachtig licht. Veel lichter dan inrichtingen die volledig van aluminium of staal zijn.

Dit type komt overeen met:

Hieronder vind je de inrichtingsvoorstellen voor stellingkasten voor de Renault Master lengte 1 en de Master lengte 2.

 


Standaard stellingkasten Renault Master (2011+) lengte 1

Renault Master L1 stellingkasten

Stellingkasten voor Renault Master L1

Linksvoor achter het kopschot

Kast achter de bestuurder, standaard/ondiep

Linksachter bij de wielkast

Kast achter de bestuurder, standaard/ondiep

Rechtsachter bij de wielkast

Kast achter de bijrijder, standard/ondiep


Standaard stellingkasten Renault Master 2011+) lengte 2

In het voorstel zijn alle stellingkasten met nog 2 bakkenruimte uitgebreid  ten opzichte van de lengte 1 versie. Eventueel hogere stellingen zijn ook mogelijk waarbij de binnenruimte iets kleiner wordt omdat de kasten dan verder van de wand staan vanwege de wandkromming. Het betreft bij deze extra hoge kasten geen standaard versie meer uit de aanbieding.

Renault Master L2 stellingkasten

Stellingkasten voor Renault Master L2

Linksvoor achter het kopschot

Kast achter de bestuurder, standaard/ondiep

Linksachter bij de wielkast

Kast achter de bestuurder, standaard/ondiep

Rechtsachter bij de wielkast

Kast achter de bijrijder, standard/ondiep